9:e dagen i december...

och det är dagt för mig att presentera Emilia/Minitoe i dagens lucka!

Till att börja med vill jag bara säga att hon inte alls har speciellt små tår, utan att namnet bara passade in på den lilla gullig person hon är.
Vi kände inte alls varandra innan vi började första på gymnasiet. Genom Fanny träffade jag denna person och tyckte att hon var ursöt, genomsnäll och lite smått virrig person. Ja, som jag har märkt ju mer man umgås med Emilia, är att hon lätt tappar bort saker, gör bort sig ibland(eller ofta, bl.a Dagens händelse som nog kommer upp senare) och att hon ofta tappar tallrikar. Hon är sprudlande glad och sprallig (kan ju förklara vissa tappade tallrikar) och  empatisk, omtänksam, snäll och allt bra man kan vara. Hon är alltid väldigt positiv och framåt, vilket är egenskaper som är väldigt bra att ha! Det är så himla kul att jag har fått lära en sådan här great människa och lärt känna denna på en termin!!! Jag hoppas vi skrattar oss igenom några terminer till tillsammans! :D
Hon gillar inte att se sig själv i hästsvans, dock tycker vi andra att det är jättefint.
Hon passar jättebra i långklänning.
Hon brukar sova ca 2 h per natt (ÖVERDRIFT, men kanske 4 h per natt då... :D, eller har du blivit bättre på det? )
Hon gillar plättar, tror att lider av någon sorts besatthet.
Hon sprider glädje med sitt skratt, eller bara hennes blotta närvaro!

Några fina bilder:





Alltså, jag tänkte att en liten nos skulle sitta fint i fejan, så....varsågod!





Kommentarer
Postat av: Emilia

HAHAHA! du är rätt häftigt göllig jenny!!

2010-12-09 @ 17:22:10
Postat av: Fanny

Himla bra beskrivning faktiskt! :D gillar nosbilden, hon kanske borde satsa på en hundnos i framtiden...?

2010-12-09 @ 18:16:21
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, tyckte det beskrev emilia bra :D

2010-12-09 @ 18:39:45
URL: http://amandaniemis.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag tycker att ni är kulting-söta, nöff! <3 hundnos på heltid? det kan nog fungera ;)

2010-12-09 @ 21:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0