Dagens julerim

Ja, det kommer förmodligen komma ett sådant varje dag nu, eftersom jag är med och tävlar varje dag.

Julefin vill jag bli
men det är så ont om tid
och alla små slantar
går till klappar, mössa och vantar.
Men jag vill vara vacker till varje pris
när vi smakar på vår julegris
Denna gåva innehåller varenda grej
som kan behövas för att jag ska bli en riktigt tjusig tjej!
Julefin vill jag bli
men det är så ont om tid
och alla små slantar
går till klappar, mössa och vantar.
Men jag vill vara vacker till varje pris
när vi smakar på vår julegris
Denna gåva innehåller varenda grej
som kan behövas för att jag ska bli en riktigt tjusig tjej!
Lite mindre bra än gårdagens kanske, men det är inte så lätt att komma på mästerverk varenda dag, hallåå lixom! haha ;)
Jag har jättelust att sminka mig fint! Men i och för sig, vi har ju klassfest imon, men det är ju inget man kan vara fin på...

Kommentarer
Postat av: jenny

Vilket bra rimmit :d

2010-12-02 @ 20:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0