Den som har kommit på nationella prov...

den ska få med mig att göra! WATCH OUT!

Annars så har jag inte direkt något att skriva om, men bara för att det känns som om ni är lite nyfikna om min dag så ska ni få veta detta:

Jag älskar bröden skolan har börjat servera!
Jag gjorde absolut nada på hålet idag vilket var mycket förfriskande.
Det var chili con carne på lunchen idag.
Jag drack mjölk till maten.
Jag gillar Uffe.

Här får ni en glad emilia i solen som just hade gjort sin första snöängel på året.


GODNATT!




Kommentarer
Postat av: Evelina

De nya bröden är väldigt välsmakande! Men bäst när dom var varma :D:D

2010-12-08 @ 21:51:50
URL: http://evelinamarkstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0