ett nytt år är på väg

tjolahopp! Jag kände för att blogga nu, eftersom ingen annan på den här bloggen har gjort det på väldigt länge! -.- Jag ska plocka er, plocka er! När ni minst anar det plockar jag er. För jag har en magisk ring som håller mig varm, och med den kan jag plocka er.

ska jag berätta vad jag har gjort idag? jag försov mig, sen kom hannah, sen kom jenny, sen kom jennifer, sen planerade vi, sen gick vi på coop, sen handlade vi, sen gick jag hem, sen övningskörde jag läääänge, sen kom gäster, sen åt vi, sen spelade vi, sen la jag mig i sängen.

och så avslutar vi allt med ett litet, litet nyårsrim

Hej hopp du slitne festare
du ser inte ut som nån mästare
fast jag kan väl kanske förlåta
om du klarar denna kluriga gåta
ett plus ett är lika med två
men frågan den är svårare än så
hur kan en människa vara cool?
svara på det i min lilla pool
fyra små pinglor coola som bara den
kommer att skratta, men inte åt Glenn
för imorgon är ju nyårsafton här
ja då ska det festas bland fyra små sär

Tack och hej.




Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha! :D Så bra!

2010-12-31 @ 01:00:43
URL: http://amandaniemis.blogg.se/
Postat av: jenny

hehe

2011-01-01 @ 17:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0