Fjärde december...

...är dagen då Bigfoot tar till orda. Enjoy!
Jag är alltså Bigfoot på denna blogg, men annars brukar jag kallas för Fanny. Jag bor i ett rött hus på Lompis. Jag är 16 år och går första året på nv i Kiruna (ett tips: om ni vill plugga ihjäl er ska ni helt klart välja nv...) Jag åker konståkning, men det är nog på sista refrängen snart, men konståkningskarriär. I framtiden vill jag jobba med något som jag brinner för, har dock inte kommit på vad det är ännu. Måste ta mig en funderare och försöka komma på vad jag tycker om att göra egentligen (Okej, det var enkelt: shoppa, läsa modebloggar, kolla på kläder&smink, läsa modemagasin, fota, spela piano (kan tyvärr inte göra det, men jag vill lära mig!) och umgås. Kan man jobba med något sådant kanske?).
Jag gillar: Shoppa, pengar på kontot, nya kläder, nya skor, glass, när jag hinner med tre-bussen på torsdagar, äta, äta mer, chips, mandariner, apelsiner, äpplen, bananer, päron, melon, nektarimer, all annan frukt (typ), mina vänner, kirunachicsen (inte samma som mina vänner), lov, förstulna små blickar, när det verkligen "klickar", en massa underbara människor, sommar sol, värme och glädje.
Jag ogillar: Bussresor, störiga personligheter, snö, kyla, vinter, mörker, kemiprov, samhällskunskap (håller alltid på att somna för att det är så tråkigt), trasiga naglar och mycket mer.
(Efter att ha skrivit ännu ett Kicks-rim tänker jag numera i vers, det är jäkligt störande haha!

Om vintern, när håret hänger trist och grått

och huden ingen återfuktning fått

är det som behövs en förstaklassig mirakelkur

och om jag har tur

kommer gåvan från Kicks

lära mig en massa bra skönhetstricks.

Alla dessa fantastiska produkter

krämer, lack, gloss och lukter,

är den bästa klappen jag kan få! )

 

Lite vackra bilder får jag väl bjussa på då!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Great! Kul att läsa om dig också :D Kom på nu att det är ju jag imorn!

2010-12-04 @ 18:27:34
URL: http://amandaniemis.blogg.se/
Postat av: jenny

Kuligt kuligt :D Jag hade fan tråkigast av alla. Hade noll fantasi. Men dett var bra. Varför har du min mössa på dig på sista bilden?

2010-12-05 @ 16:54:25
Postat av: Miss Peebrain

Jag gillar dina "gillar"!! :D

Men oj så mycket fruktigheter! det är Hälsosamt! :D



Schnugg du äär =)

2010-12-05 @ 22:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0