Hur man än vänder sig så har man skinkan bak..

Jag vill aldrig mer sjunga eller höra "Natten går tunga fjät". Den ekar i mitt lilla huvud och det går inte att sluta nynna på den heller. Nu lyssnar jag istället på "Vår julskinka har rymt". En mycket vacker låt med ett fint budsakp, hehe!

Igår så lussade vi runt överallt och ingenstans i Kiruna. Vi var på över 20 ställen t.ex. hos gulliga gamlingar och Coop. Vi har sjungit och vi har sjungit och tro mig.. Det var rätt smärtsamt att säga orden "Natten går tunga fjät.." efter lite drygt 50 gånger. Men ta det inte fel nu, det var riktigt riktigt härligt och skojsigt ändå!




Kommentarer
Postat av: jenny

jag kan förstå hur du känner! haha

2010-12-15 @ 16:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0