Julerim

Snart blir jag knäpp, jag vinner ju aldrig!!
Vid juletid i stress och hast
man knappast hinner ta en rast
Sockar, spel och lego
ingen tid över för mitt ego.
En bag från Kicks fylld med produkter
som krämer, lack, gloss och lukter
allt jag kan tänkas behöva
för att min hy ska stråla och blicken glöda
Hoppas att Kicks vet bäst
vinner jag, blir det fest!
Vid juletid i stress och hast
man knappast hinner ta en rast
Sockar, spel och lego
ingen tid över för mitt ego.
En bag från Kicks fylld med produkter
som krämer, lack, gloss och lukter
allt jag kan tänkas behöva
för att min hy ska stråla och blicken glöda
Hoppas att Kicks vet bäst
vinner jag, blir det fest!
Var tvungen att ändra den lite, och nu är den exakt 299 tecken! 1 tecken från max alltså!

Kommentarer
Postat av: jenny

Den var ju bra!

2010-12-08 @ 18:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0