Lucka 18

Ho ho ho, nu ska ni få höra en berättelse av storfot
den ska inte handla om atomer, kvarkar eller ens om en kvadratrot
Nej, nu skiter vi i plugget
så jag inte får känna på sharkeye's vapen, hajhugget
Alla gillar julen, jag är redan less
All denna stress
och Vivvi som kör bänkpress.
Det tar kol på mig!
Men nu ska jag vara positiv
annars blir min hjärna smått explosiv
detta kanske slutar i ett blodbad
och alla vampyrer står på rad
för att få sig en sup
av Fannys egna ketchup.
Det skulle vara en ganska ful syn
och ingen skulle visa hänsyn
till alla barnen in africa
som var sugen på paprica!
Gott nytt jul och God ny år
det finns ingen som kirunachicsen klår!

Kommentarer
Postat av: j

hahaha fan vilket bra'1 vivi kör bänkpresS:D:D:D

2010-12-18 @ 15:13:11
Postat av: Amanda

HAHAHA! Det var bra, du. Det med vivvi var ju bäst!

2010-12-19 @ 22:19:53
URL: http://amandaniemis.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAHA! Det med Vivvi var ju ändå bäst!

2010-12-19 @ 22:20:39
URL: http://amandaniemis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0