Lucka nr 10 - Mina damer och herrar....

 

... låt mig presentera bigfoot!!

Bigfoot heter egentligen Fanny och denna söta varelse föddes den 7e oktober 1994 på en fredag. Hon växte sedan upp och blev till en fin liten brutta som för närvarande är 16 år. Jag har känt Fanny i lite drygt fyra månader, men på någon höger känns det som om vi har varit vänner i många år ändå. Men jag kan inte säga mer än tummen upp för att denna tjej valde NV, jag kan inte säga mer än tummen upp för att hon är min vän <3

Här kommer några punkter om lilltjejen:

Hon står upp för sig själv och sina åsikter vilket jag tycker är mycket beundransvärt.

Hon gillar banan.

Hon är omtänksam och hon märker direkt när något är på tok med sina vänner.

Hon klär sig skitsnyggt!

Hon vill ha det städat och fint.

Hon äter ofta älgkött.

Hon är mycket rar och man kan lita på lilltjejen.

Hon är inte så jätteförtjust i läsk.

Hon åker konståkning och jag är mycket stolt över henne!

Hon älskar sommaren.

Då hon är övertrött så skrattar hon större del av tiden ;)

Hon gillar inte snarkningar.

Hon gillar röda strumpbyxor.

 

Här kommer några bilder på den söta och vackra... FANNY!

Här en mycket cool Fanny med sina coola vänner och mamma Emilia!



Här är en mycket snygg Fanny.



Här är en mycket aktiv Fanny som ger allt hon har!



Här en mycket fin Fanny som är otroligt söt!

Med de här orden skrivna vill jag tacka Fanny för att hon är just Fanny! :)

Och jag vill säga ajabaja på mig för att jag har tagit bilder på henne som inte är nya, men man vet aldrig vad som kommer upp senare ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Nå vad fint mama! :) jag är väl din bebbe fortfarande va? ;)

2010-12-11 @ 15:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0