Dagens händelse #1

står jag för då! Eller egentligen inte, men vi kommer till det snart.
Såhär var det, jag stod i köket och sjöng för mitt liv som jag alltid gör på morgonen. Och jag hörde en bil utanför huset men grannen jobbar natt så det brukar vara de.
Men sen hör jag någon stå på min bro!! Jag fick PANIK. Jag blev skitapåmigrädd. Sen helt plötsligt öppnar nån dörren med värsta rycket och skriker "HALLÅÅÅÅ!"

Spänningen tätnar, eller hur?

Jag smög mig fram till hallen med en tepåse i handen och stirrade på gubben.
-Hej, sa killerhead mycket nervöst
-Hej, sa den läskiga gubben
Stor enorm skämmig tystnad under ett tag...
-Har jag kommit fel, undrar den läskiga gubben
-Eh, jag vet inte, svarar en skiträdd killerhead

Och sedan fortsatte vår konversation i ca tio sekunder. Jag skakade när han lämnade mitt hus. Jag var så säker på att mitt liv var över. Nu är det en mördare som kommer och hugger ner mig! Men som sagt, det var väl han som stod för händelsen? Eller jag kanske också bidrog när jag idiotförklarade mig och sa att jag inte visste om han kommit fel? Detta återstår att se!



Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHA! Sitter här och gapskrattar för mig själv...

Tycker dock lite synd om dig som trodde att ditt liv var över!

2010-11-25 @ 19:06:50
URL: http://amandaniemis.blogg.se/
Postat av: jenny

DEN DÄR VAR FAN KUL!

2010-11-25 @ 19:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0