Dagens händelse

Jag och Minitoe har stått för dom två första "Dagens händelser" och nu fortsätter jag så jag undrar... Är det bara du och jag E som kommer skriva i den här kategorin? Haha!

Så här var det iaf:

Innan sista lektionen började gick jag som vanligt till mitt skåp och skulle ta ut mina grejer. När jag försökte få ut svenskaboken så fastnade min favoritring (som ser ut som en groda) på något sätt under hyllan i skåpet och den blev lite sne.

När vi kom till svenskan skulle jag visa för E.M och J hur det hade gått till. Jag sätter ringen under bordet för att visa hur den fastnade också "Swoooosh!" så åker ena foten från grodan iväg!!



//A


Kommentarer
Postat av: Fanny

Men amanda hur lyckas du med sånt där alltså?!

2010-11-23 @ 16:40:28
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: jenny

AMPUTERAD

2010-11-23 @ 17:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0