Dagens händelse

...står minitoe för! Det gick till såhär:

Vi MSP:are stod utanför maten och väntade. Vi kollar in och ser att NV:arna ser överlyckliga ut över att se oss. Minitoe försöker vinka med kviven och hugger till sin egna tallrik. Vad händer då? Jo, blodpudding överallt.

Det blev bajsspår när hon förösökte torka upp det mellan skrattattackerna.

(Haha, jag var först att skriva om dagens händelse! Men Minitioe kan ju ge sin egna verson av vad som EGENTLIGEN hände...)


Jag och minitoe ska förresten på HP7 idag gladgubbe!


Den här bilden har inte att göra med nånting i detta inlägg, men tänkte att jag kunde slänga in en snygg sommarbild på mig, F och Roadface. Sörja snön som faller. Lite grann.


/ J

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det här är ju som värsta forumet, man typ kommenterar varandras inlägg med nya inlägg. Men himla fint med sommar alltså...vill ha det nuunuuunuuu

2010-11-22 @ 22:41:02
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0