Jag älskar bin och deras bon för honung är ju min passion

Jag ogillar rubriker så ni kommer få vänja er vid lite konstigheter helt enkelt ;)

Igår hade jag en mycket häftig kväll med roadface, sharkeye och bigfoot. Vi pratade, pratade, pratade och åt chips. Det var en sån där fredag som var ultimatmys! Ultimatmys har förresten blivit mitt nya favoritord som en helhäftig person har kommit på.

Idag eller alldeles strax ska jag, roadface och sharkeye kolla på när bigfoot ska hoppa runt på isen. Jag är så stolt över lilltjejen som kan åka så fint.



Lite omänskligt kanske, men helt klart helt sjukt vackert!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Mao är grym! :D Hon på bilden asså

2010-11-28 @ 22:25:11
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0