Gårdagens händelse

Men OMG, jag har ju helt glömt bort min händelse från igår! Ojojoj, det är tur att man har nån som kan påminna en.
Det var like this: jag, bigfoot, minitoe och daniel (han är inte medlem i denna unika blogg så han får sitt vanliga namn) spelade badminton. Alla var superseriösa.. not. Vi var (vi i kirunachics exklusiva medlemsklubb) väldigt trötta och bestämde oss för att köra rund-badminton istället.
Ingen är på andra sidan och det är min tur att slå, så jag springer allt vad jag har från ena sidan till den andra för att försöka hinna. När jag springer bredvid nätet hände detta i slowmotion:
1. Racketet fastnar
2. Jag ser bollen flyga (fortfarande i slowmotion) över nätet
3. Jag blir väldigt stressad och plötsligt betyder den där bollen allt
4. Jag rycker och drar men racketet sitter fast
5. Jag sträcker ut vänsterhanden som någon slags demonstration för att försöka nå bollen (vilket jag givetvis inte gjorde på långa vägar)
6. Så jag släpper racketet som studsar iväg med världens fart (allt för att försöka hinna fånga bollen)
7. Bollen landar på marken, racketet har skjutits iväg med världens fart
8. Vi (alla fyra denna gång) ramlar ihop på golvet och viker oss av skratt.
9. Lassepasse tittar på oss och undrar vad fan vi håller på med. Han har nog gett upp hoppet om oss.

Snipp snapp slut, så var händelsen slut!







Pssst! Nu drar jag till Umeå. Ha det bäst vänner för ni är bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahahahahaha. Jag rullar runt på golvet nu oxå. jag tror tröttheten tog över där....

2010-11-25 @ 17:56:05
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Alltså du är så rolig så jag håller på att kvävas av mitt skratt här. Allvarligt!

2010-11-25 @ 19:11:17
URL: http://amandaniemis.blogg.se/
Postat av: jenny

Haha jag kan verkligen tänka mig detta scenario. Och det är hilarious!

2010-11-25 @ 19:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0