Jag dör

Allt jag skrev på mitt geografiarbete sist har försvunnit, vilket var två tredjedels sidor. Det låter kanske inte mycket men jag hade jobbat så hårt med de där två tredjedelarna och så är allt bara borta. Så nu har jag suttit och sörjt och skrivit om allt.

Allt känns bara usch. Och jag ser ut som en usch. Och jag och Rebecca ska till stadshuset snart och jag vet inte om man borde göra sig lite mer fräsch då...Så att folk inte tar en omväg runt en, liksom...

Jag fick ett sms! Jag gissar att det är killerhead.

Jag hade rätt.

/J


Detta målade jag med igår. Riktigt bloodish.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bloodish = coolish! :) Och fy fan för dagens teknik!

2010-11-21 @ 13:19:50
URL: http://rebecaafjallborg.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0