JULKALENDERN, CHICS!

Okej, nu har jag snickrat ihop ett litet kalenderschema som jag tycker att vi ska hålla! Har ni funderingar, hör av er till moi via telefon eller fysisk kontakt.

1:a  Killerhead
2:a  Sharkeye
3:e  Minitoe
4:e  Bigfoot
5:e  Roadface
6:e  Peebrain

Och jag satte mig själv först för att bigfoot tyckte det, sådeså :)

sen den 7:e gör vi en tillsammans, och från 8:e-13:e kör vi samma som ovanför. 14:e tillsammans, 15:e-20:e samma som ovanför. Och 21:a-24:e tillsammans! Vad säger ni? Jag tror att jag har funderat hela kvällen och lagt ner hela min själ i detta nu.. hehe.


Jag blev till och med så inne i julkalender-racet att jag gjorde en bild också!! (Bäst att ni drar mig från datorn nu innan jag blir helt psykiskt störd)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaa! Vad bra att du har gjort det där, duktig ´Rebecca!

2010-11-29 @ 22:24:31
URL: http://amandaniemis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0