Så var helgen över

Igen! Och fort har det gått. Tillbakablick: fredags så var vi hemma hos Roadface och skapade denna idé, en blogg! Och så tittade vi satc och kände oss väldigt snygga och coola. Alla var överens om att vi vill bo i NY. I lördags så var jag och fixa lite målarfärg och sen var jag, sharkeye och minitoe med varandra. Och idag har jag pluggat och varit på lucia.

Och så har jag ätit paaaalt! Sharkeye's favorit, eller hur? :) Och nu har jag suttit hela jäkla kvällen och laddat hem bilder. Kul, kul, kul. Jag vill ha riktiga bilder som man kan ta på, på datorn känns inte riktigt på riktigt. Mehehe.


En av miljontals bilder jag har beställt hem!

Kommentarer
Postat av: jenny

Vet du jag har några bilder från modevisningen i vanlig form :D Jag vill också ha fler bilder så. Vart beställer man?

2010-11-22 @ 13:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0