single ladies

keep the good work up. Vi får inte bli av med våra 26 unika besökare om dagen, då failar vi totalt.
Kolla in HÄR om ni vill se vad jag köpte i umeå. Det är jobbigt dethär med två bloggar. Man har ju liksom nog med en, men den här bloggen är roligare än roligast.
Eeeeh.. det är första advent idag och just nu har jag no julfeeling alls. Men imorgon, då ska jag vara jultomten honsjälv.

Alltså jag har hållt på med det här inlägget hur länge som helst nu. Hur jag än vrider och vänder på allt, har jag verkligen inget kul att säga. Jag svamlar bara. Så ciao for nao. (ciao for now, säger som sharkeye jag vill ju inte att ni ska tro att jag inte kan stava men det här var mitt första advent rim. sharkeye, jag tycker vi fortsätter denna fenomenala trend med adventrim, är du med mig?)


what a great pic, what a great board.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0