The KirunaChics

Vi spenderade ett par timmar med Sex and the City, i ett varmt rum fyllt med kärlek. Och vi kände oss som Carrie, Miranda och ja, vad dom nu heter, med sina märkeskläder och walk ins, och vi förstod att vi kunde starta något eget. Något nytt och något stort. Något helt fantastiskt. Vi förstod, i samma ögonblick som vi skapat denna websida, att vi hade klivit in i en värld full med skvaller, drama och designermärken.

Men sedan landade vi på jorden och vi fattade att vi var simlpa Kirunachics. Men det kan man också göra någonting av, serru! Det ska vi allt visa med tidens gång.

Detta var mitt första inlägg här

 // Sharkeye(mitt kodnamn tills jag vågar avslöja min egentliga identitet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0