Denna dag hamnar i kategorin Dagens händelse, eftersom att denna dag var den bästa skoldagen på länge!

Uruguyaner. I skolan. I grupper.
Vi hade två killar i vår grupp, en lärare (han var 27 år och jävligt het) och en elev (som var lika gammal som oss).
Men, är det verkligen meningen att vi aldrig ska få träffa dessa människor igen? Dom var jätteroliga och det var så coolt att träffa dom från ett annat land!
Vi fikade, pratade (eller jag sa inget men jag hade kul ändå!), gick rundtur på skolan, gick till kyrkan och sen gick vi hem. Det kändes ganska tragiskt.

Men jag kommer komma ihåg den här dagen ett tag nu, och nu är jag helt slut i kroppen och tror att jag ska slumra lite. Amanda och Emilia har bilder! BLOGGA IDAAG!


Kommentarer
Postat av: rebecca

han var så caliente att man brändes bara av att titta på han!!!! dreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegel

2011-02-09 @ 17:41:11
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0