En vanlig lördag

Jag har det bra, min lördag rullar på. Ibland har jag tråkigt, vad sakta tiden går. Men oftast har jag roligt, då känns allting bra. Det här är en bra dag, det är ju lördaaag....
Tänk om man satte allt i perspektiv. Man kunde vara utan Safari-fika, och vara sjukare än vad man är i ett annat liv. Inte ha världens bästa vänner, familj eller nån hund. Ingen som bryr sig om en ens för en liten stund.
Men jag har det bra idag, för det är ju löördaag.
Det är en vanlig dag och jag har det bra. Jag har en bra lördag.



Mycket gammal bild på mig och systern.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oh kolla vad coolt! Klockslaget 16:16:16!

Haha, vad bra du har skrivit om den låten! :D

2011-02-06 @ 11:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0