OO = Onormal Onsdag

Idag var det en riktig OO. Människorna från Uruguay kom och ja, vad ska vi säga? Dreeeeegel räcker som beskrivning.
EMILIA OCH AMANDA, LÄGG UT BILDER NUUU!!!!!!

Förresten, vi på kirunachics vill veta vilka som stalkar våran blogg. Så lämna en kommentar till det här inlägget om du brukar vara inne här. Vi har åtminstone 6stadiga läsare, alltså jag, emilia, fanny, jenny, evelina och amanda!

Nu avslutar vi dagen med ett fint onsdags rim:

Från nio till tolv vi jobbade hårt
men det var faktiskt inte så svårt
den innehöll dregel och annat kul
och inte en endaste människa i vår grupp var ful!
Nu är det kväll och mörkt ute
detta är inte riktigt slute'
För innan måste jag ju säga hejdå
och nu mina kära, ska jag gå.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Fyfan vilket awsome rim dödarskallen!

2011-02-09 @ 22:09:11
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: Hmm.. Vem kan detta vara..?

Jag är en trogen läsare! :D

2011-02-10 @ 16:45:38
Postat av: trogen läsare

jag är också här!!

2011-02-10 @ 17:29:38
Postat av: Hej Tjejer...

Jag är också här och kikar in i bland :)

2011-02-10 @ 19:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0