Textmessages

Jag måste bara dokumentera min sensationella händelse igår: Jag vaknade 7.10 (bussen går 7.18, men jag brukar klä på mig vid kvart över) jag klädde på mig, ringde till mamma för att konstatera att hon inte kunde skjutsa mig, slängde ner läxböcker, mascara och en banan i väskan och gick till bussen. Och dagen blev oerhört lodis men ganska kul att ha upplevt det också!

Och nu är jag dampglad så jag har dampgratissmsat alla mina vänner men har endast fått ETT svar...Blri besviken på er. Men nu ska jag kolla vem det var ifrån!


Ska jag byta namn till Devileye....Men det var ju inte lika coolt. Nej, jag behåller mitt namn. Hejdå


Kommentarer
Postat av: emilia

jag också svarat :(

2011-02-02 @ 20:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0