YOOOO

Självfallet övergiver vi inte kirunachicsbloggen! Men jag måste säga att Fanny - you gotta step it up mama! BÖRJA BLOGGA NU FÖR FAAAN. :)

Idag har jag varit rätt grym. Först skridskor och sen simning! Vi var vääääldigt nära på att gå och fika istället för att simma, men vi tog vårt förnuft till fånga och sket i fikan och gick och simmade en timme istället. Härligthärligt.

Ikväll ska jag bara mysa. Jag har kommit på att livet är vad man gör det till. Det är liksom veckans insikt. Så istället för att göra sånt jag måste, gör jag sånt jag VILL göra. Och ingen kan bryta min happyfeeling.

PUSS O HEJ



dagens sakna: kanarieöarna och värme!!!


Kommentarer
Postat av: Fanny

men ja har inget att skriva. Så det är bättre att jag bara uppdaterar på min egen blogg.

2011-02-26 @ 14:20:41
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: jenny

Det var bra skrivet rebecca, för det är verkligen vad man gör det till, och varför göra det tråkigt när det kan vara roligt? Mehe

2011-02-27 @ 18:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0