Blogg.se...

är så seeegt!! Är det bara på min dator?

Vad duktig du är Killerhead som bloggar så mycket! Själv har jag inte så mycket att skriva...
Har haft ont i huvudet hela dagen lång och har därför druckit hur mycket vatten som helst. Klockan åtta gav jag upp för det hjälpte inte så gissa vad jag gjorde då? Jag tog en alvedon! Det är inte så ofta som det händer!

Och nu då... Jag lockade håret nyss i brist på annat, det gick inge bra. Det ser rätt dött ut.

Lyssnar på Angel - Akon och Firework - Katy Perry nu också. De har fastnat i mitt huvud sen Victoria Secret fashion show. De e ju kul.

Nej, nu slutar jag skriva. Någon som ens orkade läsa det här? Haha!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0