Klappning

Mitt hjärta klappade idag för jag var nervös. Nervös för att jag inte visste vad som väntade mig. Nervös för att det jag inte kände till det okända. Nervös för att jag var rädd, ja, rädd att bli förvirrad, sårad, ledsen i ögat, omskakad och till och med svimma.
Men ack, om jag visste vad som väntade. Då hade jag bara varit glad i hjärtat. Då hade jag skrattat åt mig själv. Ja, min vän kommer att avslöja vad som fick mig att vara nervös, och vad som fick mig att tappa hakan och vad som fick mitt hjärta att slå glädjeslag.




Mina småa vänner.

Och förresten, det är inget allvarligt, bara nåning kuligt! :D Pihi'


Kommentarer
Postat av: Fanny

ooo, det blev lyckat! :D



btw, jag ser ut som ett arsle på de där bilderna.

2011-01-25 @ 21:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0