Mitt mellanmål

Varje dag får man höra dessa frukost/mellanmåls-ansträngningarna från mina kära vänner. Jag har aldrig förstått hur man orkar stå och göra superavancerade saker varje dag, och bara till frukost(eller mellis). Så idag lade jag till lite extra krut på mitt mellis, och jag fotade det tillochmed:'

+ ett halvt äpple

Titta så fint! Känner mig helt stolt. Det är alltså tre skorpor med extra delikat apelsein marrmelad, fikon&äpple marmelad och nutella. Yoghurtdrinken består av jordgubbsyoghurt och tropisk juice (för er som tycker att det låter äckligt- smaka! Ni kommer inte ångra er!)
Smarrit va?



Kommentarer
Postat av: Amanda

Great! :D Nej den där yoghurt grejen lät inte så god.. Men det var säkert gott½! :=)

2011-01-26 @ 15:29:01
Postat av: Fanny

Jennys häxbrygd ser vidrig ut... mmmmmarmmmmmeeelaaad

2011-01-26 @ 18:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0