Pim Pim

Jag är stolt över mina vänner. Ni har börjat blogga igen, välkommen tillbaka! Idag har jag gjort allt som man aldrig gör. Typ varit på spotify i nåra timmar och letat ny musik, druckit enorma mängder te och googlat på alla människor jag känner. Ganska skojsigt (uffe du har för stor inverkan på mig..) att hitta en massa bilder på folk man känner på googlan! Lite mysko dock att när jag söker på mig själv kommer en massa bilder på Kenza upp? Detta måste undersökas.

Och hallådär allihopa, WHYWHYWHY har ingen varit med i min tävling?? :'( Den som var så grym. Jag är besviken.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kanske för att vi inte är tillräckligt smarta för att lista ut vad svaren är ;)

2011-01-09 @ 15:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0