Soon, baby, soon..

Nu är jag tillbaka efter en helg av häftigheter. Jag har skrattat, skrattat.. och ätit massor.
Men just nu vill jag bara ut och springa, springa så långt det bara går.




Sharkeye aka DJÄVULEN!



Bigfoot aka MARILYN MONROE!



Peebrain aka POPSNÖRE



Killerhead aka födelsedagsbarnet aka ÄNGEL!



Jennifer aka PLAYBOY, Hannah aka COWGIRL!



Roadface aka KING OF POP! (aka jättesuddigbild)



Hampus aka HÅRDROCKARE! (aka lite sömnig)

Och jag var aka en PINK LADY.











Kommentarer
Postat av: jenny

Snygga bilder, haha :D Spring då

2011-01-30 @ 15:59:45
Postat av: Amanda

Cooliga bilder! :) Det var kul

2011-01-30 @ 16:33:51
Postat av: Fanny

hihi, :)

2011-01-30 @ 18:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0