Cooking is a dangerous sport

Tårarna strömmar ner för kinderna. Mascaran som tidigare suttit på ögonfransarna bildade nu långa svarta streck ända ner till hakan.

Jag höll kniven i handen.

Den var starkare än jag trodde. Löken alltså.

Jag hackade snabbt klart den och lade mig sedan ner på golvet och vred mig i smärtan som brann i mina ögon.
Den hade nästan besegrat mig. Men bara nästan....


 
Är detta kanske Del 1 på "coocing is a dangerous sport"? Minitoes grötlagning skulle jag säga hör till denna ketgori i såna fall!

Förresten är jag lycklig, eftersom att vi ska äta korvstroganoff idag.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha! :D Gooooott!!

2011-03-31 @ 18:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0