g-g-galet!

Vill ni veta en rätt så galen sak?? Jag var inne på tyras blogg och där berätta hon att hon tjänar 100'000kronor i månaden på bloggen och 500'000 i månaden på hennes andra företag och annat som hon gör. Eftersom att jag är en nvtönt räknade jag ut vad det blir på ett år. För er som inte kan räkna ska jag säga att det är 7'200'000svenska kronor. FATTA VAD SJUKT. För att blogga! Blogga är ju inte ens ett riktigt jobb.
Vi på kirunachics tjänar inte riktigt lika mycket, men nästan, eller hur?




Kommentarer
Postat av: Amanda

Ooh jävlar, men kan nästan lova kenza tjänar mer! Hon tjänar tydligen ca 200 000 på bloggen varje månad..

Fast man vet ju adrig!

Ja, näääästan lika mycket tjänar vi ;)

2011-03-02 @ 18:50:06
Postat av: Fanny

Det är helt sjukt, att blogga kräver ingen tlang överhuvudtaget, det är ju en helt annan sak att tjäna så bra om man har jobbat sig uppåt och har en hel yrkeskarriär bakom sig och typ är vd för nåt stort företag. Men på en jävla blogg.

2011-03-02 @ 20:11:49
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0