Ercan

Kan säga att jag är den enda just nu som inte haft ett TOTALT nervöst sammanbrott. Dock var jag inte den enda som satt smånervös under hela tävlingen och skrek ut lyckan över Erics poäng.

Programmet slutade för tio min sen, samtalet fortsätter.

Men, en tredje plats är ju typ det nästnästbästa man kan komma och han gjorde det GRYYYYMT!!



Vi hade poängsättning under hela tävlingen och här var resultatet för våra poäng (max 5p):

1:a (5 p)    Sverige och Irland
2:a(4,5p)    Danmark
3:e (4p)    Frankrike(Plupp 4 life), Estland och Schweiz
4:e (3,5p)    Ungern
5:e (3p)    Storbritannien, Ukraina
6:e (2,5p)   Azerbaijan, Finland
7:e (2p)    Grekland, Ryssland, Tyskland, Rumänien, Serbien
8:e (1,5p)    Slovenien
9:e (1p)    Bosnien, Litauen, Moldavien (HAHA), Österrike, Island, Georgien
10:e (0,5p)   Italien
11:e (0p)    Spanien


AMANDA OCH FANNY


Kommentarer
Postat av: rebecca

DET ENDA JAG UNDRAR ÄR HUR FAN NI KUNDE GE FRANKRIKE SÅ HÖGA POÄNG????? DET BLÖDDE UR MINA ÖRON UNDER DEN LÅTEN. OCH WHAT ABOUT SPAIN??? FREAKING AWESOME LÅT FÖR LOS DÍAS PERFECTOS PÅ SOMMAREN!!! SKAMSKAMSKAM

2011-05-15 @ 15:59:12
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/
Postat av: jenny

För att frankrike var Plugg 4 life, och hade snyggast bakrund i hela vida världen, och för att spanien sög

2011-05-17 @ 16:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0