söderhamn

Vojvojvoj, jag och hannah har varit på den sjukaste resan på 17år. Allt som har hänt skulle fylla mer blad än bibeln innehåller. Nu har jag sovit i tre timmar och jag är fortfarande trött som en zombie. Ikväll ska jag inte ut på några större äventyr iaf. Men vi har haft grymt kul, och det var värt det så himla mycket!
Nu väntas en vecka lov, grymt! Jag hoppas på sol 24/7 så att snön smälter bort och vi får lika varmt väder som i söderhamn. Tänk er en riktigt varm sommardag i kiruna och ni får vad det var för väder där. Jag längtar lite tillbaka.

tjohej


Kommentarer
Postat av: jenny

Följ med på bio/stan på tisdag så får du berätta för oss :D

2011-04-17 @ 22:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0