JENNY

Jag lovar att vi lever och frodas. Min mobil har lagt av och så har jag varit hos frissan så jag har inte haft någon blogable time. Men det är iallafall EMILIA som har lucka idag. Du har väl inte glömt det va, va, va, va? Vi förväntar oss alla ett inlägg av dig snart minitoe.
Och imorgon ska vi ha lilla julafton. Hey chicas, vi måste handla! Ska vi mötas på coop vid tolvtiden kanske? Keep in touch. Och jag vet icke vad jag ska bära på min kropp imorgon. Det blir väl mjukisbyxor när jag står där i panik tio minuter innan vi ska vara hos jenny. Men mjukisbyxor är också kläder.


Jag färgade håret once again idag. Nu är det väldigt möööörkt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi ser imorn när alla som kan gå och handla är färdiga och så... Så vi syns mañana!



Det blev säkert jättefint R!

2010-12-17 @ 20:22:33
URL: http://amandaniemis.blogg.se/
Postat av: jenny

mörkt och vackert

2010-12-18 @ 14:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0