Always look on the bright side

of life! Dudu-dudududududu! Äh, vafan livet är deppigt men det är ju också så sjukt kul! Man måste helt enkelt fokusera på det positiva. Jag kände inte riktigt igen migsjälv idag. Även fast jag har mina deppstunder brukar jag aldrig tappa mitt smajl. Näe, även fast det inte är bra ännu och det aldrig kommer bli det så får man bara lära sig att leva med det! Försöka fokusera på the good things, som att KIRUNACHICS nu har skaffat sig ett youtubekonto!! Så förvänta er en del videos i framtiden.

Och... trumvirvel.... vi ska göra en julkalender!! Alla detaljer är inte klarlagda ännu, men jag har kommit på en hel del idéer som jag ska konsultera med mina fem andra kompanjoner.

Tack och hej för mej.


Kommentarer
Postat av: Fanny

du har ju rätt om det där med youtubekontot, det är nåt att vara himla lycklig över ! ;)

2010-11-25 @ 18:03:20
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0