Heey there!!

Nu är er ack så efterlängtade grymt smarta Peebrain här!
Oj så jag tog i! :D
Tidsbrist, är det en giltig ursäkt????
Hope so...

Jag gillar grejen här med kirunachics! Har inte hunnit komma igång ordentligt med mitt deltagande, men den som väntar på nåt gott..., right??
Tur att de andra chicsen är ambitiösare :D

Vi var på förläsning av Mikael Andersson idag. Kan ni tänka er ett liv utan armar och ben? Det är sånt man kanske inte tänker på när man själv tycker det är jobbigt ibland, men tänk såna problem de människorna tar i tu med, och löser varje dag!! De vaknar, klär på sig, äter, går på toa... Allt du bara gör utan att tänka på, måste de oxå klara av. Värt att tänka på!!

Nu ska jag göra lite annan nytta, Love and peace my dear!



Kommentarer
Postat av: Fanny

NÄMEN TACK ÄNTLIGEN! haha ;)

Och en logga har du fixat oxå, det är bra!

2010-11-30 @ 18:34:27
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nämen hejdu! Vad kul att du bloggar :D Jag gillar också kirunachics, tycker dom verkar väldigt coola...

2010-11-30 @ 18:42:05
URL: http://amandaniemis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0