We're gonna rough it up before we take it slow

tjaooooo bloggen! asså da, idag är det ju värsta öööööset! *fjortisskratt*
Vi ska asså å kålla fannyyyy när hon typ åker skridskor, tihihihihi. Asså fatta va kallt de komma vaa, asså ja komme typ frysa ihjäääääääl. De e ju heeeelt sjukt ju!! Men aaja, idag har jag på mig mjuuuukisbyxor (aka lodiskläder) och så har jag sminkat mitt fejs allt jag bara kaaaan. de e ju så jäääävla snyggt ju! och så har jag sönderblonderat mitt hår igår, fatta vad najs. och nu har jag plattat det så myyyyycke de går liksom. och så har jag köpt en mössa från vero moda oxxåååå. komplett outfit ju. aaa, o asså sen efter skridkorna så ska ja liksom heeeeem. o de ska bli sååååå fett kul.

amen tjaooooo då bloggen, skriver sen! pusspusspusssss och kvävande söta vaniljkramar från määääj! LOVE YA GUYS!




ps. jag är seriös. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0