Blixtrar och dunder

Heyho bloglovers!

Idag har det varit jättevarmt och skönt här i stan. Men så helt plötsligt blev himlen svart och när jag och mändy kom ut från coop ÖSTE regnet ner och det blixtrade över hela himlen. Då blev vi lite rädda.
Sen gick vi till empan och spelade sims i två och en halv timme. Det var kuligt, vi hann med mycket! Sen kollade vi resor och jag blev supersugen, meheheehehe.

Ett litet rim får ni innan jag tar kväll!

Blixtrar och dunder
men inte fan har jag sett något magiskt under
imorgon bilar jag iväg till happis
ni kan vara lugna, jag är inte chaffis
från och med måndag satsar jag på beach 2012
varje dag ska jag göra situps på mitt golv
tack och hej från killerhead
nu borde ni go to bed

xoxo partypeople!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0