Dagens händelse is back

Här kommer dagens händelse som är det roligaste jag varit med om på länge. Tänk er nu detta spelas framför era ögonlock:

Två glada tjejer på 17 och 19 år kommer in på ica. Tjejerna är alltså jag, killerhead och min syster som jag nu ger namnet lionback. Vi var väldigt glada för att vi hade varit på sminkkurs på make up store.
Vi segar oss för att ingen av oss vet vad vi ska förtära till middag. Slutligen väljar vi plättar. (vad säger du om det minitoe? vill du ha lite??)
Vi går till kassan och lionback frågar om jag har hennes icakort, vilket jag hadde, så jag gick för att betala och hon gick för att packa våra härliga, mustiga matvaror.
Då plötsligt yttrar tjejen i kassan något till mig. Jag hör ingenting och kör dissen. Sen frågar hon igen om jag ska ha två påsar, och jag svarar lite irriterat "jaa!". Varför skulle jag inte ha två påsar liksom??? Sen säger hon en tredje gång, "ska du bara ha två påsar?".
Mitt svar: ehh.... ja. (Jag börjar undra om hon har någon allvarlig utvecklingsskada eller om hon anser att två påsar är ett antal som kommer direkt från djävulen)

Då inser plötsligt både jag och lionback att ingen av oss har packat upp de jävla varorna på bandet och de ligger fortfarande kvar och skräpar i korgen. STORA, ENORMA skrattanfall bryter ut mellan mig, kassörskan och lionback. Jag pissar nästan på mig av skrattanfall. Och när kassörskan lugnat ner sig och jag ska betala börjar jag hoppa för att jag skrattat så mycket. Sen skrattade vi hela vägen hem.

Det var nog det roligaste ever!!!

kyssen från moí aka killerhead

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHA! Kan se det framför mig.. :D

2011-03-10 @ 17:48:50
Postat av: emilia

PLÄTTTTTTTTAAAAAARRRRRR! <3 annars var det duktigt av dig ;)

2011-03-11 @ 22:27:35
Postat av: jenny

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH läste upp texten för min syster och vi fick oss ett gott skratt!!

2011-03-12 @ 18:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0