Remember da blog

Jag håller med sharkeye, börja blogga igen speciellt emilia för du har ingen annan blogg så jag förväntar mig att du lägger ner hela din själ i denna blogg hihihi!
Japp, nu är det bara några dagar tills fest och imorgon fyller sharkeye myndigt. Det ska minsann firas (som vi har skrivit i vartenda jävla inlägg de senaste veckorna) och jag har laddat upp big time. Ojojoj, vi måste träffas i veckan! Är det nån som kan imorgon? Jenny fyller ju som sagt år så hon kanske är lite busy men resten vad har ni för er? HÖR AV ER




Kommentarer
Postat av: jenny

Hahah, men man kan aldrig sägad det för mycket...JAG ÄR ARTON OCH SKA FIRA SOM SATAN. Ja jag är busy, men vill hinna göra nåt en annan dag kanske ;)

2012-06-19 @ 13:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0