11 december

Då är det dags för en liten presentation av min kära vän Roadface. Hon är en snabb filur med fartränder i fejjan...Okej nej egentligen inte. Hon heter Amanda, är 16 år och blablabla, för mer info läs hennes egen presentation. Jag har känt Amanda väääldigt länge, vi gick i samma klass från lekis till sexan. Sedan har vi självklart fortsatt vara vänner efter det oxå. och egentligen så kände vi varandra redan innan lekis, för våra pappor är kompisar. Så kort och gott kan man säga att våran vänskap är en lång historia!
Hur är Amanda då? Ja, hon är en av de gladaste människorna jag känner, hon är för tusan aldrig sur! :D Det är helt amazing faktiskt. Hon skrattar åt allt och inget, det är roligt! Hon gillar konstiga saker, som oliver. Och så har hon varit besatt av Johan Palm, men jag tror att hon har dumpat honom nu. ;)
Lite fakta om Amanda:
- Hon brukar fundera över mycket konstiga saker och hon drömmer puckade drömmar! Det är kul att höra!
- Hon gillar kläder, väldigt bra shoppingkompanjon måste jag säga! Hon har många godbitar i sin garderob.
- Hon brukar kolla på Gossip Girl, där har dom snygga kläder. Hon kollar även på Vampire Diaries, True Blood, och vet ej om fortfarande gör det, men förut kollade hon alltid på Smallville efter skolan.
- Hon gillar idol.
- Tårarna sprutar när hon gapskrattar.
- Hon är aldrig taskig, hon är alltid snäll och rar! :)
- Hon kan säga vad hon tycker, vilket är mycket bra!
- Glad är bara förnamnet!
- Man kan lita på henne, hon är en riktig vän! <3
Innan jag visar lite heta bilder ur arkiv X, vill jag bara säga att amanda är en av mina bästa vänner! :)<3
Amanda till höger...
GLADTJEJ.SE!! :D
OBS! Större delen av bilderna är två-tre år gamla! Förutom två eller tre som är från i somras!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Nåå, vad glad jag blir! Du är så gullig Fanny :)



Haha, jag älskar bilderna! Tänk vad små vi har varit!!

2010-12-12 @ 00:20:49
URL: http://amandaniemis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0