5e december/Andra Advent/5e luckan/Roadface

Idag kära vänner och alla andra fina som kollar på denna blogg är det jag som kallas Roadface här som ska berätta om mig!! Jag hade tänkt skriva rim om mig själv, men kom på sedan att det är lite för ambitiöst och svårt för min del..

Jag heter egentligen Amanda och är en glad tjej på 16 somrar som för det mesta skrattar. Om man inte känner mig så bra så kan man få för sig att jag inte kan vara arg/sur/irriterad men där har ni fel i så fall! Fast när jag är irriterad så brukar det gå över efter en fem minuter, för jag har kommit på att det bara är onödigt att inte vara glad.

Några saker som beskriver mig:

* Jag älskar oliver
* Jag älskar mat ,förrutom skolans
* Det enda jag kan äta som innehåller falukorv är korvstroganoff
* Nutella är bland det godaste som finns
* Jag ändrar musikstil väldigt ofta
* The O.C är den bästa serien som någonsin har uppfunnits
* Jag talar nästan alltid om för andra människor hur jag mår just nu
* När jag dammsuger har jag på mig hörselkåpor
* Jag älskar sommaren
* När det är så varmt att man kan gå barbent är mitt favoritplagg shorts
* Det viktigaste för mig är att alla som jag bryr mig om mår bra
* Mitt favorit uttryck är : "Det känns inte riktigt bra"
* Mjukglass ligger på min topp tio lista över det godaste man kan äta
* Jag hatar Maybelline reklamer
* Gravad lax är gott
* Jag kan nog inte komma på något bra med vintern
* Det läskigaste som finns är hajar, djupt vatten, trånga utrymmen och hissar
* Jag är allergisk mot gluten
* Jag älskar att resa
* Julen är mysig
* Jag och min kusin har ett fadderbarn i Afrika och jag skulle egentligen vilja hjälpa mer människor
* Kläder, skor och smycken är något jag gillar väldigt mycket
* Jag vill besöka så många platser i världen som möjligt och USA är ett av dom
* Jag drömmer helt sjuka drömmar
* Jag och Minitoe har exakt likadana händer

Något mer? Jo, såklart så tycker jag om att umgås med kirunachicsen och jag är också en familj- och släkt människa.






Jag avslutar med ett rim:

Så vem är nu jag denna mystiska person?
Du har nu fått veta mitt namn och lite information
Det räcker för den här gången tycker jag
Men kika in här igen så hörs vi en annan dag!


Kommentarer
Postat av: jenny

Haha du är rolig! Drömmer helt sjuka saker, är lite störd men väldigt rolig iallfall :D haha ta inte illa upp

2010-12-05 @ 16:55:04
Postat av: emilia

min handtvilling!!

2010-12-05 @ 17:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0