8:e luckan...

... skulle jag stå för igen då. Ärligt talat hade jag helt glömt, men Amanda skickade ett sms och påminde. hehe.
Men den här veckan ska vi alla presentera någon annan! Alltså någon annan av Kirunachics medlemmar än en själv. Och jag har fått äran att presentera monstret sharkeye, aka JENNY!!

Ja, jag och Jenny har ju inte känt varandra hela livet och så, men det känns ändå som att vi är väldigt nära vänner. Vi har gått på samma skola från sjuan till nian, men då hängde vi inte med varandra. Nä, för det var när Fanny tog beslutet att bryta sig loss från hennes vänner och gå NV som jag och Emilia lärde känna Fanny. Och genom Fanny kom även några fler sköna brudar, där ibland Jenny! Jag vet inte exakt när vi började vara med varandra på riktigt, det kom bara helt plötsligt! Men med tiden har jag lärt känna Jenny och hon är bland de roligaste personerna jag känner.
Tillsammans har vi jättekul och det är aldrig så att vi inte vet vad vi ska göra. För även när det inte finns ett skit att göra, har vi roligt. Hon är en ärlig prick också och vågar stå för vad hon tycker. Det gillas. :)
Jenny är helt enkelt en fabulous person med humor! En person som jag är väldigt glad att jag har lärt känna. Jag hoppas och tror att vi kommer vara vänner för en väldigt lång tid framåt!










Kommentarer
Postat av: jenny

Naaw, man blir lite rörd av att se nån annan skriva om en! Nu är det min tur om Emilia! Tack rebecca :D:D:D:D:D

2010-12-09 @ 16:49:45
Postat av: Fanny

Ja, tänk vad hade ni gjort utan mig? Då hade ni aldrig fått träffa jornöten jenny. Fint namn jag kom på. Jenny the peanut. Nä, jordnöten jenny lät bättre!

2010-12-09 @ 18:28:56
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0