Bästa rimmet hittills

En doft lika mystisk och god
som de nybakade pepparkakorna på vårt julbord
Öga lika vackert som ädelsten
Strålande hy, både ljuvlig och len
Läppar lika röda som tomtens dräkt
Detta en önskan i mig väckt
Att en dag få kamma hem
från Kicks den fullspäckade goodiebagen!
En doft lika mystisk och god
som de nybakade pepparkakorna på vårt julbord
Öga lika vackert som ädelsten
Strålande hy, både ljuvlig och len
Läppar lika röda som tomtens dräkt
Detta en önskan i mig väckt
Att en dag få kamma hem
från Kicks den fullspäckade goodiebagen!
Helt klart bästa rimmet hittills, enligt min egen åsikt! haha

Kommentarer
Postat av: Miss Peebrain

Den var finfin!! Bra att värma upp inför julklappsrimmen med kickstävlingen!! Höhö, jag är lite småtokig i julen, jag vet :D

2010-12-05 @ 22:14:14
Postat av: jenny

Ja det var bra!

2010-12-06 @ 15:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0