Brunt, honung eller vanligt?

Ja eftersom alla verkar skriva om vad de ska göra med håret så kan ju jag också göra det! ;) Hehe.

Jag måste göra något med mitt hår NU iaf! Så frågan är om jag ska...

- ... göra slingor i den hårfärg jag har nu och alltså bara fixa utväxten?

- ... färga lite mer mörkare blont, typ honugs-aktigt?

- ... färga en fin brun färg och bli brunett för första gången i mitt liv?


Som vanligt. Här nyfärgat och fint för ett rätt bra tag sedan. Ser dock lite gulare ut där än vad det är nu!


Lite mer honung.


Eller brunt.


Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: rebecca

bbbbrunt!

2010-12-08 @ 20:23:37
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/
Postat av: jenny

BRUNT! Big tíme

2010-12-09 @ 16:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0