det är slut på veckan

Och de e dags för lördagspluuuuuuugg! Öh, jag insåg nu att jag har varit rätt så off på den här bloggen nu. Och på min egen också för den delen. Men nu kände jag att det var dags. Det ryckte liksom i fingrarna. Men vadan detta? Har någon länkat oss eller what? Hur kommer det sig att vi har fått läsare som kommenterar?? Detta måste undersökas. Är det vår stora succé som börjar närma sig? I like it alot.

Och vet du Evelina? Igår var det endast två veckor kvar till julen!! Det kanske är dags att vi letar lägenhet nu på en gång så att vi hinner flytta ihop innan jul? Jag känner på mig att vi skulle bo som i en julstrumpa, äta pepparkakor till frukost och lyssna julmusik 24/7. Det låter som ljuv musik i mina öron.

xoxo secret chic (alias killerhead..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0