det är tomtar i mossen

Schh.... hör ni? Det är ljudet av julen. För idag är det första december, vilket innebär att första luckan i kirunachics julkalender öppnas idag. Det luktar något mer än bara jul.. vad är det.. jo - SUCCÈ.

Och i dagens lucka finner ni min sanna identitet. Big news för många av er skulle jag tro. Men okej, nu kör vi.

Hej på er! Det är jag som är KILLERHEAD men mitt riktiga namn är Rebecca. (Kalla mig för rebban om ni vågar..) Jag är för tillfället 16år, men siktar på sjutton inom en snar framtid.
Som alla andra pluggar jag och jag går på självmordslinjen NV tillsammans med mina också lika självmordsbenägna kamrater Bigfoot och Minitoe. (Kan säga att ni inom en snar framtid får veta något om dem också! :o)
Men för det mesta är jag en rätt så glad prick. Jag älskar att skratta och ha kul och jag gillar att se allt från den ljusa sidan. (Även fast man är inne i en väldigt mörk tunnel som ekar och är kall.) Något som jag också starkt gillar är parenteser. (vad vore livet utan dom??)
Ja, när jag tänkar på livet är det rätt så festligt ändå. Till och med när man känner för att dö kan man skratta lite. Okej jag ska erkänna, jag är ingen clown som hela tiden går runt och tror att jag är rolig. Nej, jag är bättre än så för jag VET att jag är rolig. tihi. Och nu kom jag på, jag ÄLSKAR att driva med mig själv och allt som har med ordet ironi att göra.

Om ni vill höra något jag inte alls gillar så kan jag informera er om att det finns sådant också. Som tex dåliga julkalendrar (finns det något värre än en teckand film som idiotförklara alla barn?!), paprika, ordet tunika och bonde söker fru. (Borde enligt min åsikt ha lagt ner innan det uppfanns).

Vill ni veta vad jag gör på min fritid också? Jaså, ja då ska jag väl säga att jag går på NV igen. Programmet där man säger upp sin fritid så fort man signar pappret där man säger ja till NV. Men jag är inte bitter för det. Om mindre än tre år får jag tillbaka min fritid och då blir det rajtantajtan. (en annan sak jag gillar, roliga ord)

Jag har säkert så himla mycker mer att säga om migsjälv, men det här får väl duga för tillfället? Jag tycker det. Ni som orkade er igenom denna text som är full med mystik får en liten eloge av mig. (Men bara en liten, för jag är en rätt så intressant person så jag antar att ni alla bloglovers läste denna text med stor entusiasm.)

tjingtjong plingeliplong (= dagens rim)


Det där med att vara seriös på bilder har aldrig varit min grej...






Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag ska hänga upp min eloge på en hedersplats i mitt rum!

Men du vad roligt att läsa om dig! Något nytt lärde man sig alltid ;)

2010-12-01 @ 18:22:18
URL: http://amandaniemis.blogg.se/
Postat av: Fanny

Håller med amanda, min eloge ska få hänga i fönstret ist för julstjärnan :D

2010-12-01 @ 18:26:00
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: jenny

Haha du är fan kuligt

2010-12-01 @ 18:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0