Ensammen kvar, med tåren i ögat

Blev kvar sist av mina polare på samhällsen idag, och det var med ledset öga som jag gick själv i kolmörkret till busshållplatsen. Åkte hem med fyra bussen men som tur var var maten dukad på bordet när jag kom hem! Det hjälpte mitt ensamme hjärta!

Min jullucka var inte lika fyndig som Killerheads men men, imorn är det en annan bulle.

IMORN ÄR DET FREDAG!

Ska vi hitta på nåt, chics? (Peebrain och Roadface, resten tänker dumpa oss för nån korkad klassfest...Pff!)


Två bilder för ett par år sedan, från http://fannykohberg.blogg.se - fin reklam där va? VAR SÅ GOOOD!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Nämen stackarn! :( Inte kul ju!

Kolla gräsmattan på sista bilden!! Oh my god... Haha!

2010-12-02 @ 21:12:40
URL: http://amandaniemis.blogg.se/
Postat av: Fanny

Nu vet du hur jag känner varenda dag i veckan! haha



Snygga bilder måste jag säga, det där med reklamen är väl för att gottgöra de otroligt mongolida bilder du lagt ut på mig tidigare? Det där var faktiskt bara ett år sedan, inte ETT PAR ;) hahahah

2010-12-04 @ 17:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0