Fit for fight

Nu är jag tillbaka från min lilla svacka jag hade igår. Min kropp ville inte lyda lilla mig helt enkelt!
I alla fall så tycker jag att jag ska tillägna en tanke till ett ord som min fina kompis Killerhead kom på idag, FAVVOBOY! Och nu undrar ni säkert varför detta ord var så speciellt? Jo, så här är det. Vi brukar använda ordet loverboy ibland, men nu kom Killerhead på ett annats skojsigt ord som har samma klang. Jag har alltså fått lite variation i mitt ordförråd. 

Senare idag är det luciaträning som gäller och nu ska jag lyssna sönder alla våra julsånger vi ska sjunga, grr! 



GUUUUUL BIIIIL!


Kommentarer
Postat av: rebecca

NEJ JAG TOG DEN FÖRST!!!!!!!

2010-12-07 @ 18:52:01
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/
Postat av: emilia

fan heller! du ska få se på andra bullar

2010-12-07 @ 20:35:01
Postat av: emilia

fan heller! du ska få se på andra bullar

2010-12-07 @ 20:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0