(går)Dagens lucka, nr 16

Ja äntligen funkar blogg.se igen! Visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till med bloggandet igår... Men nu är jag här och tänkte bjuda på världens sämsta rim!

Jag vaknade efter att ha
sovit i nio timmar på ra
Idag slutade jag tio, trettifem
Sen vare dags att åka hem
Har också ätit flingor ur en skål
På lilla julafton ska vi ha bål
Det är imorgon det
Det kommer bli ett kalas feeet
Med god mat och med mina vänner
Ska vi göra precis som vi känner
Men nu ska jag faktiskt göra nytta
Kanske göra en kullerbytta
Gonatt sovgott
i vått och torrt
Men helst i torrt






Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag lovar att ditt rim är bättre än vad mitt kmmer bli, så du kan känna dig lugn, ;).



Haha, jag tyckte det var bra!

2010-12-17 @ 13:34:10
URL: http://amandaniemis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0